Boende / Felanmälan

Felanmälan för dig som bor hos oss

Vi finns här för att hjälpa till när något inte fungerar som det ska.

Ikon grönt hus med hjärta och ett träd. Felanmälan. Tholin Fasighetsservice i Västerås.

Hej!

Vad tråkigt att något inte fungerar som det ska – men tack för att du hör av dig så att vi kan hjälpa till. Vi vill att du ska trivas i ditt hem och uppskattar att du felanmäler när något behöver åtgärdas.

Gör en felanmälan

Vill du göra en felanmälan, skicka ett mail till  info@tkfservice.se där du uppger: 

  • Namn, telefonnummer, adress och lägenhetsnummer 

  • Vilken typ av fel som uppstått 

  • Om vi får gå in med huvudnyckel

Felanmälan: info@tkfservice.se

Vid akuta problem

Om något är akut – till exempel en vattenläcka eller allvarliga elproblem – ring oss direkt:

📞 021-30 53 00


Vi har jour och finns tillgängliga dygnet runt för akuta ärenden.

Övriga ärenden

För alla andra felanmälningar använder du gärna formuläret online.

Behöver du hjälp via telefon under kontorstid, når du oss på samma nummer:

📞 021-30 53 00

🕒 Vardagar kl. 07.00–16.00

Tack för att du hjälper oss ta hand om fastigheten – vi gör vårt bästa för att återkoppla så snart vi kan.